ķiršu lietus

piektdiena, 2009. gada 25. decembris

jauna elpa

Pēc atgriešanās no ODDSTREAM pa ilgiem laikiem iekšā ir sajūta, ka es tomēr kaut ko varu arī radīt, ne tikai atgremot, un ka man apkārt ir daudz brīnišķīgu cilvēku.
Ne velti konstatēju, ka Nīderlandē varētu mēnesi nodzīvot, paliekot pie draugiem un paziņām dažādās pilsētās. Šoreiz gan ar Austru izmēģinājām tikai Njimegan un Jaron viesmīlību, pusdienas pie projektā iepazītā Jimmy, kā arī DenBosh, Lotes skvotu un Tima intelektuālo seju :)
Gaisa šautenes, jaunu zābaku iegāde lietainajā Nijmegan, dārgais gājiens uz kino, filmu NEW YORK, I LOVE YOU (kuru gandrīz visu aiz pārguruma nogulēju), siers un burvīga puķe podinā Jimmy askētiskajam dzīvoklim-dj studijai. Vīns krastmalā, nakšņošana vēsuriskā slimīcas ēkā, piecu stundu pastaiga pa pielijušo DenBosh un ... čau, vieglās dienas! Jaron unikālais priekšlikums, ka es varētu nedēļu strādāt no Loesje NL ofisa, tiek noraidīts, tādēļ sēžos vilcienā, jo mani gaida Berlīnes ofiss! Pa ceļam piedzīvoju, kā robežpolicija pārmeklē somas no "zaļās zemes" izceļojošajiem, vilciena aizkavēšanos par stundu (un tā ir tikai pirmā šī rudens sērijā) ... jau drīz Berlīnes S-bānis dzied savu dziesmu.

Esmu mājās, bet kaut kas ir mainījies. Nav laika pārdomām, jo jāsāk atkal darboties, taču iekšā ir priecīgs satraukums, viens nomaldījies taurenis, iedvesma un stresu nomainījis miers un konstruktīvisms.

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru

Abonēt Ziņas komentāri [Atom]

<< Sākumlapa