ķiršu lietus

pirmdiena, 2009. gada 12. janvāris

Goodbye Ljenin, privet Berljin!

Mana pirma nedelja Berline.
Nu ko lai es TAADU pasaku?
Ir daudz labu un pazistamu lietu apkart, taa pat kaa visaadas kjibeles. Piemeeram?

Dienu pirms ierasjanas man zvana mans kolegjis-priekshnieks Joep un saak minstinaaties klausulee, ka ir tur taada lieta ar dziivokli. Es jau ziniet neesmu ar pliku roku njemama un uzreiz prasu peec tiesjas valodas - kas notiek? Taa un taa, izraadaas, ka vaacu straadnieki ir veel nahaaliigaaki par latviesjiem un nav pabeigusji dziivoklja remontu. Ta nu es ievacos ex-Parslinjas dzivoklja viesistaba un dzivoju tur vel sjobaltdien. Un ziniet, tas ir daudz labaak, nekaa, ja man buutu vienai pasjai jaadziivojas tuksjaa triisistabu dziivoklii.
Piemeram - vakardien dzeeraam teeju un visi (somu Maria un Lena, kas dziivo dziivoklii + somu Marijas maasu Sandru (kas ciemojas) + Lenas draugu Tuku) skatiijaamies Harija Potera 2. filmu. Vaaciski. Nu izteelojies vaacu tulkojumu taadiem vaardiem kaa "drankjasine", vai "chuuskmeele" (Schlangemute). Un pasmaidi :)

Mana nakama dzivoklja biedrene - Ana no Gruzijas (kurai meedz neesaat violetas atlasa bluuzes) ir apslimusi un vispar Vacijas vestnieciba vinjai neatdod pasi, kaut gan vizu teoretiski ir pieskjirusji. Tas nozime, ka Berliinee vinjas veel nav. Vinja ir Gruzija un slimo un gaida vizu.
Slimo ari 50% ofisa - visiem, iznjemot Joep un spanju Mariju, ir dazjadas drudzja stadijas - tad nu katru otro dienu kaads ir nelietojams.

Sestdien vakara sedeju dzivokli un bija pilniigs hospitaalis - katrs savaa kaktaa kaasee, ciemos atnakusi ari mana priksjniece-kolegje Julia (varen jauka zviedru meitene), kas arii kaasee - visi dzer manis atvesto pelaskju teeju (ko operativi nosauc par " poison drink") un kunkst. Jutu - ja veel minuuti ilgaak paliksju sjeit, tad noteikti nokjershu drudzi. Kaut arii esmu izlieliijusies, ka Berliinee man jau daudz kas zinaams un paziistams, izdomaat galvas veedinaasjanas iespeejas nav tik vienkaarsji.

Gala rezultata dodos izvedinat galvu ar spanju Mariju uz kaadu Belrines skvotu, kura pagrabaa notiek polju vakars - smarzjo pec shtovetiem kapostiem, alus maksa 1 EUR un spele varen lieliskas, mazliet taa kaa eksperimentalas polju grupas. Ballee ierodas Marijas dzivoklja biedri - vaacu Martins, francju Jean Batist un krievu Olegs (nee, ne jau Tas) - un aizstiepj muus uz vietu KING KONG, kur ari kartigi izdejojamies. Ja njem vera piektdienas vakaru, kura mans italju draugs Gino izrada techno party Berlines "nozimigakaja skvota" Kopi, tad galvas vedinasjanas bilance ir varen pozitiva.

Darba sjeit ir daudz (pareizak sakot - pietiekami:), katru dienu uzpeld jauns IIPASHI STEIDZAMS DARBS, kuram kaa likums dedlains ir 1.februaaris. Esmu tikusi pie godpilna uzdevuma sagatavot projekta pieteikumu Loesje Member Training, kas juunijaa plaanots Berliinee. It kaa jau programma YOUTH IN ACTION, vienkarsh apmainjas projekts, bet nu darba netruukst. Taa pat suutu dazjaadus e-pastus, kurus citiem nav ipasji laika sutit. Pielauju, ka sjonedelj dabusju noskrieties ka aptracis sesks.

Tas, ka sjis kantoris sadzives jautajumos ir mazliet diivains, nebij nosleepums jau pirms tam. Tomeer dazjkaart vinji mani turpina paarsteigt :) Piemeram, pagajushas nedeljas centralais diskusiju temats bija "foodkassa". (Paskaidroju - eest katru dienu gatavo tas, kuram ir iedvesma, ja neviens negatavo - tiek pasuutiita pica, vai kas cits. Lai gatavotu eest, vajag naudu, ko visi kopiigi sametas.) Karstakais diskusiju temats - kaa izveidot tabulu, kuraa atziimeet, cik daudz naudas katrs ir noziedojis un cik daudz no kopiigaa macinja izteerets. Un vispaar - kaa pareizaak atziimeet - ar krustinjiem, miinusinjiem, vai varbuut sadaliit ienjemumus un izdevumus A un B kategorijaas :) Sjodien, kad viss aizvainojums noplacis, jautajums tiek izlemts 5 minuutees.

Laiks Berline ir taads pats kaa Riigaa - briizjiem bezbozhno auksts, briizjiem pluust kaadas siltaakas gaisa veesmas. Taa kaa manaa elegantajaa, rozaa cjemodaanaa (kuru burzuj-kraaveeji Tegel lidosta ir apshmuceejushi) nepietikavietas ziemas zaabcinjiem un meeteliitim, dazhkaart aukstums drusku kozj kaulos. Bet es to izliekos nemanaam :)

Laikam nu dosjos maajas iedzert kaadu karstu teejas tasi un doties guleet! Jauku tev vakaru!

4 komentāri:

Ierakstīt komentāru

Abonēt Ziņas komentāri [Atom]

<< Sākumlapa