ķiršu lietus

ceturtdiena, 2009. gada 7. maijs

mayday













Atvainojos par seno nerakstisjanu - gaidiju kadas vizualizacijas no sava itaalju cieminja, vai 1.maija demonstracijam, lai nevajadzetu tik daudz drukaat, bet nu tas aciimredzami veelaakam laikam.

Es gribu jums pastaastiit, ka man ir savs mazdaarzinjsh Berliinee :) nu ne jau savs un ne mazinjsh, bet mees atradaam paaris cilveeku, kas puspamestaa buuvlaukumaa, kur varenaas O2 kompaanijas viiri domaa buuveet viesniicu, saaka iekopt pa stuuriitim. Lai pieradinaatu vieteejos pie taa, ka par sjo stuuri var arii ruupeeties un ka tur var arii veedinaaties un dariit visu citu, kas ienaak praataa. Nu jau mazdaarzinjaa riikojos gandriiz meenesi, bij arii Soliparty ar performanceem uzriikots, lai savaaktu liidzekljus augsnei. Mums ir gan tomaati, gan siipoli, kjirbji, es meegjinu iekopt "cjuuskveida pukjuzirnju dobi" - izskataas jau vareni, tikai pagaidaam nekas nav uzdiidzis :) Vieniigaa mana panaakumiem pilnaa aktivitaate bija pusnokaltusjaas neaizmirstuliites izstaadiisjana aaraa - tagad taa izskataas daudz dziiveliigaaka.

2.maija riitaa man zvana mamma un intereseejas, "kas mums tur notiekot." Kaa gan es to varu zinaat, tikko tacju esmu tikai aizgaajusi guleet :) Iegadajos sestdienas riita aviizi, tur uz pirmaas lapas panku jaunkundze ar metienam atveezeetu molotova kokteili. Jaapieziimee, ka jau labu laiku gatavojos "Darbasveetku miitinjam", iepirku jaunu melnu jaku ar kapuci un tamliidziigi. Diemzjeel sveetku riits tik optimistisks neliekas - pieceljos ar lielu noveelosjanos, sagaidu vilciena stacijaa Ingu un tad nu pa abaam meegjinam salikt sejas kaartiibaa. Puulos savilkt kopaa savas vaacu valodas zinaasjanas, lai uzrakstiitu politisku banneri, bet mans intelekts mani pievilj un iztieku ar cuukas stencilu. Beigu beigaas, kraasnji sapuceejusies, dodos ar savaam biedreneem mekleet "Hedonist International" demonstraacijas "Mayday" asti, ko nokjeram kaut kur aiz Oranienburger Strasse - demonstracija jau gandriz beigusies, bet uz katra stuura pa masjiinai ar skanju sisteemu, duumu aparaatiem, burbuljiem un citaadiem sveetku atribuutiem.
1.maijaa festivaals ir uz katra stuura - ejot cauri Kreuzberg uz Bethanien placi vien saskaitu 8 dazjadas skatuves, ielas, kas slegtas masjiinaam, paarpildiitas ar svinetajiem, alus, desu un kebabu tirgotaajiem, visdazjaadaako kraasu, skanju un smarzju. Demonstracijas un citadas aktiivtates sakas no 10iem riitaa un dejas turpinaas liidz naakamaas dienas riitam. Ja vien kaads nesadomaa saakt meetaaties ar akmenjiem, Molotova kokteiljiem un citaadiem atribuutiem.
Es diemzjeel taadus nesatiku, taapeec mans 1.maijs beidzas sagaidot saullektu kalna galaa ar 7 tKreuzbergas rajona "iedzimtajiem", kuri ir pamatigi dusmigi par "riot-tourists", kas demole vinju rajonu, nesaprotot ne kas isti ir "black blok", ne to, kra daarzinjaa tad isti tie akmenji jaamet.

Visa sjii nedeelja ir pamatiiga darba nedeelja - mees kantorii rakstaam graamatu :)
Par robezjam, ieksejiem un arejiem pardzivojumiem, dziivi bez pases ... :) Man jau nu tur ir ko piebilst!

Jauku vakaru, man nu jaaiet maajas, nosoliijos saviem 3 spaanju viesiem no Hospitality Club uzgatavot vakarinjas :)

P.S. Sjeit es gatavoju savu izcilo maakslas darbu :D - pareizticiigo Lieldienu kreeslu :)

3 komentāri:

Ierakstīt komentāru

Abonēt Ziņas komentāri [Atom]

<< Sākumlapa